چرا اکثر افراد هرگز در چاپ خوب نخواهند بود؟

اپل دیلی آخرین نسخه خود را در 24 ژوئن چاپ خواهد کرد، پس از یک سال طوفانی که در آن توسط پلیس مورد حمله قرار گرفت و مالک سرمایه دار آن و سایر کارکنان تحت قانون جدید امنیت ملی دستگیر شدند. در زیمبابوه، جایی که ZANU-PF از زمان استقلال از بریتانیا در سال 1980 بر سیاست مسلط بوده است، مخاطرات انتخابات ملی و ریاست جمهوری سال آینده زیاد است. موسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی و کلیوی، موسسه ملی بهداشت. در همین حال، او همه چیز را در مورد خانواده و مزرعه کاری خود در خارج از گرینزبورو به من گفت و تصاویری از همه چیزهایی که رشد می کند را به من نشان داد. اما همسایگان آنها در وودلند، واشنگتن، جایی که آخرین بار در آنجا زندگی می کردند، هرگز بچه های خانه را بیرون ندیدند. و وقتی وارد پارکینگ شدیم، به آن طرف نگاه کردم و این عمارت بزرگ را دیدم که در میان درختان نگاه می‌کرد… یکی از دختران ما فوق‌العاده‌ترین تاپ لحاف عتیقه را برای نمایش و به اشتراک گذاشتن آورد و من فقط از آن غافل شدم. اگر نام خانوادگی شما با MZ شروع می شود، نوبت وعده غذایی بعدی شما برای نمایش و اشتراک گذاری است.

اگر نام خانوادگی شما با A تا L شروع می شود، می توانید بعد از شام نشان دهید. عقب نشینی لحاف بدون نمایش و اشتراک چیست؟ این بسیار سرگرم کننده است که با لحاف ها بنشینید و دو حرکت پشت سر هم انجام دهید، اما نمی توانید برای همیشه در خانه بمانید و کشش خانه قوی است. یک کارگاه معمایی است که من فقط برای این مناسبت طراحی کرده‌ام، بنابراین اگرچه نمی‌توانم عکس‌های بلوک‌ها را نشان دهم، این بدان معنا نیست که نمی‌توانم عکس‌هایی از تفریحی که داشتیم را به شما نشان دهم! شما عاشق این هستید که از چیزی که در دست دارید چیزی فوق العاده بسازید. همه ما قبلاً لحاف‌های بشقاب درسدن را دیده‌ایم – آنها در دهه 1930 و تا دهه 1940 بسیار محبوب بودند. کلاسیک واقعی لحاف سازی. سیلندر صفحه از قبل پردازش شده است تا تصاویر جوهر را جذب کنند و آب را دفع کنند. چقدر عالی است که بتوانیم یک شام یکشنبه شب را با خانواده بزرگ آنقدر دور از خانه در یک سفر آموزشی صرف کنیم!

من در برنامه سفر خودم فرصتی داشته ام، و این واقعا بهترین شب برای انجام آن است، بنابراین امیدوارم همه کسانی که می خواهند وارد شوند، این فرصت را داشته باشند! خوشبختانه این سفر بدون حادثه بود، و من با خوشحالی در حین صحبت با یک خانم بسیار جالب که در گرینزبورو نه چندان دور از من زندگی می‌کند، بخیه زدم. سعی کردم بفهمم چه خبر است، به چیزی دست نزده بودم، فقط داشتم می دوختم و صحبت می کردم و صدا یخ زد. دوختن دیوانگی در پلانو! ضرب المثل چیپس سیب زمینی، شما نمی توانید فقط یک عدد درست کنید — و چون همه چیز پیش می رود، خواهید دید که می خواهید با ترکیب های بیشتر و بیشتر و بیشتر بازی کنید، پارچه ها را بدوزید و از انجام آن لذت ببرید. در مورد نیازها و خواسته های جامعه محلی خود فکر کنید و به این فکر کنید که چه چیزی آنها را وادار می کند برای هدف شما تلاش کنند. نوارهای 2 1/2 اینچی اندازه بلوک 12 اینچی را به شما می دهند. من اندازه بلوک 9 اینچی را دوست دارم!

اما می دانم که شما هم چنین چیزی را ندیده اید! توییت انجمن صنفی که چهارشنبه درست بعد از ساعت 2 بعد از ظهر منتشر شد، به یکی از راه‌هایی اشاره کرد که خوانندگان تایمز می‌توانستند برای حمایت از آرمان خود از آن استفاده کنند – یعنی خودداری از بازی Worlde که اوایل امسال توسط شرکت نیویورک تایمز خریداری شد. بازی با جک ها، و لحاف ها، و شاخ های بلند! من از حضور افراد جوان در کلاس لذت می برم، و این دانش آموز 10 ساله کلاس چهارم با پارچه، وزن پر قابل اعتمادش که توسط مادربزرگش به او هدیه داده شده بود، آماده شرکت در کارگاه "بازی با جک ها" ما بود، که کریسمس نیز بود. هدیه!

روز سرگرم کننده ای بود برای ملاقات با افراد واقعاً عالی که بامزه ترین مغازه لحاف فروشی کوچک در O'Fallon را اداره می کنند – و اگر در روز مناسب از آنجا سر بزنید، ممکن است کوین را در پشت پیشخوان دستگیر کنید که وقتی او آنجا کار می کند. نقش مهماندار هواپیمای ساوت وست ایرلاینز را بازی نمی کند. ممکن است آفتاب مایع باشد، اما مطمئناً شما را خیس و خنک می‌کند – بنابراین ما پذیرایی از مرکز خرید عتیقه را پذیرفتیم، از سیب‌های ادویه‌ای و ذرت بوداده‌شان در کنار کیسه لذت بردیم – و یک مرور طولانی با عنوان «اصلا عجله نکنید» انجام دادیم. بالا و پایین راهروها! این کمپین بر روی برچسب‌های محصولات متمرکز است که نشان می‌دهد، برای مثال، یک کیسه کلمانتین چند مایل را طی کرده است. نمایش رویای لحاف و به اشتراک گذاری! وقتی شما 112 نفر را در خلوتگاه دارید – و همه حداقل چند چیز برای به اشتراک گذاشتن دارند – باید یک سیستم را سازماندهی کنید. خرده‌فروش‌هایی که آجر و ملات نیز حضور دارند، در فروشگاه‌های خود جای‌دهی می‌کنند. اما به نظر می رسد نسخه آنلاین جذابیت خاصی دارد. پاداش ها دو فایده دارند: آنها یک چوب هویج جلوی شما می گذارند و مهمتر از آن، به شما می گویند ارزشش را دارید.

من این قطعات را به‌سرعت از نوارهایی که در نزدیکی میز برش من نشسته بودند، جدا کردم تا به جای اینکه آنها را کنار بگذارم، آنها را هدف قرار دهم. لحاف‌های ستاره مثلثی خیره‌کننده برای مبتدیان ماجراجوی مناسب هستند که می‌خواهند لحاف‌های جدید یا متوسطی را امتحان کنند که می‌خواهند مهارت‌های خود را به روشی خلاقانه به کار ببرند. لحاف با حاشیه سبز با استفاده از یک دسته نوار 2 اینچی به جای 2 1/2 اینچ همانطور که در الگوی اصلی داده شده بود ساخته شد – زیرا من از آن نوارها استفاده می تفاوت چاپ دیجیتال و چاپ افست کردم.

اینها ممکن است برای یک لحاف بچه! نشست بهار با انجمن صنفی لحاف نمونه‌گیران سیوکسلند در مسافرخانه استونی کریک در مرکز شهر سیوکس، آیووا برگزار شد. ممکن است متوجه شده باشید که ریزه‌های کوچکی که روی دیوار کلاس ما در خلوتگاه وگاس آویزان شده‌اند. و در حالی که همه چیز در زمان نمایش "رسمی" و اشتراک گذاری ظاهر نشد، زیرا برخی از مردم بیش از دو لحاف برای نشان دادن داشتند – نمایش و اشتراک گذاری دائمی در سرتاسر سالن ورزشی و در کلاس برگزار می شد! این راز یکشنبه نیز تکرار خواهد شد، بنابراین من "روز بعد" این رویدادها را به عنوان روزهای نمایش و اشتراک گذاری تعیین کرده ام.

موفقیت یا شکست یک برنامه تلویزیونی عمدتاً توسط رتبه بندی نیلسن تعیین می شود. بنابراین، اگر از روی میز ناهارخوری خود کار می کنید، احتمالاً نمی توانید آن کسر دفتر خانه را دریافت کنید. من واقعا خوشحالم که در خانه هستم. من خوشحالم که دوباره آن را بیرون آوردم! در مورد من، من فقط احساس پیری و خستگی می کنم… برای اطلاعات بیشتر در مورد سفرهای جاده ای، به پیوندهای صفحه بعد مراجعه کنید. چاپ افست: وقتی تعداد چاپ بیش از 2000 قطعه باشد، چاپ افست معمولاً مقرون به صرفه ترین انتخاب است. در حالی که هر دو روش چاپ معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند و مورد احترام کسانی هستند که در صنعت چاپ هستند، توصیه می‌شود در برخی موارد از چاپ افست و در موارد دیگر از چاپ دیجیتال استفاده شود. برای استفاده از PawPrint، از قبل وارد مرکز PawPrint شوید تا حساب خود را فعال کنید و موجودی خود را تأیید کنید. اتاق های بزرگ زیبا، مرکز کنفرانس فوق العاده – و نگاه کنید! حداقل، پس از دیدن یک پرس افست دیجیتالی 29 اینچی 29 اینچی Presstek 75DI در مرکز نمایشی Presstek، این احساس را داشت.

ناشر روزنامه Staley T. McBrayer دستگاه چاپ افست وب Vanguard را برای چاپ روزنامه اختراع کرد که در سال 1954 در فورت ورث، تگزاس از آن رونمایی کرد. کاریکاتوریست های وب می توانند مرزهای خود را ایجاد کنند، یا حتی مرزها را به طور کامل نادیده بگیرند. چنین مسائلی مانند احتمال زیاد خطا و خرابی چاپگر و در دسترس نبودن قطعات یدکی آن باید کافی باشد تا متوجه شوید که چرا این کار دلسرد شده است. ما از جدیدترین تجهیزات پردازش داخلی با کیفیت بالا استفاده می کنیم. این باید دارای یک سنسور با وضوح نسبتاً بالا باشد، اما زیاد به مگاپیکسل معطل نشوید – احتمالاً هشت یا 10 به خوبی عمل خواهد کرد. یک بلوک را به هشت لحاف متمایز تبدیل کنید – جادو در پارچه است!

و شما باید صدای تعجب لحاف‌ها را می‌شنیدید که در طول مسیر در هر بلوک توقف می‌کردند و هر کدام در مورد نام سنتی آن بلوک حدس می‌زدند. دوختن این بلوک مثلثی آسان است، اما می‌تواند با استفاده از طرح‌های پیچیده بیشماری که رنگ و ارزش را آزمایش می‌کنید، تغییر شکل دهد. چاپ افست بازتولید رنگ دقیق و چاپی با ظاهر تمیز را فراهم می کند. شامل نقشه های خطی است که می توانید برای ایجاد طرح های خود رنگ آمیزی کنید. من دوست دارم که چگونه به سادگی تغییر پارچه ها و قرار دادن ارزش در طرح های او به طور کامل لحاف ها را تغییر می دهد و گزینه های زیادی را ممکن می کند! همین امروز با Axiom Designs تماس بگیرید و محصول تبلیغاتی خود را سریع و با بالاترین کیفیت دریافت کنید. تلفن های دوربین دار از همان فناوری دوربین های دیجیتال مستقل استفاده می کنند، اما هنوز از نظر عملکرد و کیفیت تصویر با همتایان سنتی خود مطابقت ندارند. من تمیز کرده ام! من لباسشویی کرده ام!

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما